Select Page

Veb saytların hazirlanmasi və yaradilmasi

Biznesini internetdə tanitmaq,irəli çəkmək istəyən sahibkarlar keyfiyyətli hazırlanmış və yaxşı işləyən veb sayta malik olmalıdırlar. “Istifadəyə hazır”  saytların hazirlanmasi bizim əsas istiqamətlərimizdən biridir. Bizə müraciət edin – biz sizin üçün istifadəçiləri öz dizayn və rahatlığı ilə diqqətini  cəlb edəcək saytın hazırlanmasini həyata keçirək.

Saytlarin hazirlanmasinin  əsas mərhələləri aşağıdakılardır :

Saytlarin hazirlanmasinin 1-ci mərhələsi

Veb saytın əsas təyinatı və yerinə yetirəcək funksiyalar müəyyən olunur. Digər rəqib saytlar arasında onun yerinin müəyyən olunması. Struktur və naviqasiyanın yaradılması.

Saytlarin hazirlanmasinin 2-ci mərhələsi

Saytın dizayn-maketinin hazırlaması, mətn və qrafik elementlərin yaradılması. Müştəriyə saytın ilkin variantının təqdim olunması.

Saytlarin hazirlanmasinin 3-cü mərhələsi

Saytın proqramlaşdırılması, idarə sisteminin (CMS) qoşulması. Səhifələrin sürətli yüklənməsinə imkan yaratmaq üçün veb saytın optimizasiyası.

Saytlarin hazirlanmasinin 4-cü mərhələsi

Saytın internetdə yerləşdirilməsi,ilkin test olunması

Bundan başqa, yeni saytlar ilkin SEO optimizasiyaya ehtiyac duyur ki, sayt internetə açıq yerləşdirildikdən sonra daha Google və digər axtarış sistemlərində daha yüksək pozisiyalar tutsun.

SEO SMM HƏLLƏRİ agentliyində Bakıda saytların yaradılmasını və hazırlanmasını sifariş etmək olar. Bütün işlər ən qısa müddətdə yerinə yetirməyə çalışırıq. Bu müddət bir neçə həftədən bir neçə aya qədər ola bilər.

Biz hansı növ saytların yaradılması ilə məşğul oluruq?

1)Korporativ veb  saytların hazırlanması.

Veb sayt hər bir biznesi vizit kartıdır. Bununla, siz insanlara  şirkətinizin nə etdiyini məlumat verir, yeni  müştərilər cəlb edir və  satışları artırırsınız. Korporativ sayt işinizi düzgün dəyərləndirməyə imkan verir.

Veb saytın  əsas məqsədi ziyarətçiləri alış və ya digər işgüzar fəaliyyət üçün təşviq etməkdir. İstədiyiniz nəticəni əldə etmək üçün mütəxəssislərimiz semantik bir əsas yığır və istifadəçi hərəkətlərinin təhlilini aparırlar.

Korporativ veb saytın  inkişaf mərhələsi aşağıdakılardır :

  • saytın quruluşunun və naviqasiyasının yaradılması;
  • veb saytın bütün səhifələri üçün dizaynın yaradılması;
  • CMS-in yerləşdirilməsi və işə salınması;
  • veb saytın idarə olunması üçün müştəriyə təlimin keçirilməsi;

2) Kataloq veb saytlarının hazırlanması.

Bu veb saytlar  müştərilər üçün hazırlanır ona  görə də onun funksionallığı istifadə üçün rahat olmalıdır. Veb saytda şirkətin təqdim etdiyi məhsullar kataloqu yerləşdirilir . Müştərilərə  məhsul seçməyə və satın almağa kömək etmək üçün ətraflı məlumatlar hazırlanır, tətbiqetmələr üçün xüsusi axtarış filtrləri və formaları istifadə olunur. Müştərilərdə artıq sualların yaranmaması üçün hər bir şey edilir ki,o məhsul barədə tam məlumat ala bilsin.

Yaxşı bir kataloq saytının əlamətləri:

  • yüksək keyfiyyətli layout;
  • parlaq və maraqlı dizayn;
  • saytda axtarış filtrlərinin olması
  •  əlaqə vasitələrinin olması;
  • onlayn məsləhətçi xidmətləri;
  • mal sifariş vermək və geri zəng etmək üçün forma;
  • sonradan təkmilləşdirmə imkanı olan yaxşı funksionallıq;
  • çoxlu bölmə və səhifələr;
  • qeydə alınmış domen adı;

3) İnternet mağaza saytlarının hazırlanması

Yaxşı bir onlayn mağaza üçün gözəl bir dizayn, istifadəsi asan naviqasiya, səbət seçimi, tez sifariş vermək bacarığı lazımdır. İnternet mağaza peşəkarlar tərəfindən hazırlanmışdırsa, sonrakı iş zamanı tanıtmaq və inkişaf etdirmək olar.

Bir onlayn mağaza üçün veb saytın inkişaf mərhələləri:

  • Hədəflərin təyin olunması. Bu baxımdan hədəf auditoriyanızın həll edəcəyi vəzifələri başa düşmək vacibdir.
  • Veb saytın dizayn və interfeysinin yaradılması. Dizayn və interfeys sadə 
  • Veb saytın proqramlaşdırılması. Agentliyin proqramçıları, texniki şərtləri nəzərə alaraq saytı proqramlaşdırırlar.
  • Test və başlama. Bir veb saytı yoxlamaq üçün o beta rejimində yoxlanılmalıdır . Tapılmış səhvlər həll edilir. Yalnız bundan sonra veb sayt  istifadəyə verilir.

4) Vizit kart veb saytının yaradılması

Hədəf auditoriyasının markanıza olan sədaqətini artırmaq istəyi varsa, şirkət haqqında ətraflı məlumat verin, onda bir vizit kartı saytına ehtiyacınız var. Belə veb saytlar  hazırlanarkən  yaddaqalan bir  dizayndan istifadə etmək lazımdır ki, istifadəçilər  tərəfindən müsbət qəbul edilsin.

Vizit kart veb saytının inkişaf mərhələləri:

  • cəlbedici bir dizayn yaradılması
  • rahat CMS seçimi;
  • domen adının və hostinqin seçilməsi;
  • müştəri əlaqə  formasının yaradılması;
  • xəbərlər bölməsinin qoşulması;
  • ziyarətçilərin sayının təyin olunması üçün sayğacların quraşdırılması;
  • axtarış sistemlərində qeydiyyat;

5) Bir səhifəlik veb saytların hazırlanması

Tələbat səviyyəsini müəyyənləşdirmək, məhsul və ya xidmətlər üçün reklam kampaniyası aparmaq, məhsulların operativ satışının həyata keçirilməsini təşkil etmək lazımdırsa, bir səhifəlik veb sayt, bir səhifəlik veb sayt lazımdır.

Bir səhifəlik veb saytların inkişaf mərhələləri 

  • rəqiblərin təhlili;
  • rahat CMS quraşdırılması;
  • domen adının və hostinqin seçilməsi;
  • müştəri əlaqə  formasının yaradılması;
  • xəbərlər bölməsinin qoşulması;
  • ziyarətçilərin sayının təyin olunması üçün sayğacların quraşdırılması;

Əgər suallarınız qalıbsa və ya sizdə bizim saytların hazırlanması yararlanmaq istəyirsinizsə onda o zaman ya əlaqə forumu doldurun yada bizə zəng edin.